up your butt with a coconut

Tja! Känner ni träningspeppen? Känner ni det? Nu kommer det..
Jag gymmade idag, men innan köpte jag nya assköna träningsbyxor och ett billigt linne på Gina Tricot. Träningsbyxorna fick jag hosta upp 549:- för men smakar det, så kostar det. Det är Nike, så det är förklarligt. Så laddade jag ner lite ny träningsmusik också men kom gärna med tips, jag har mycket plats i iPoden kvar.
Frågan är varifrån alla de här pengarna kom. Jag har drygt 1400 kr kvar, och då har jag köpt träningskläder och en ny iPod. Jag älskar det. Man kan visst bli lycklig av pengar. Men det har sagt förr :)

Imorgon åker jag nog in och gymmar igen, sen får jag se vad jag hittar på. Jag ska först passa två söta flickor jag känner på morgonen. 8.25! Jadu, ingen vila, ingen ro.
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för barnvaktshjälpen! =)

Vet du när Friskis startar igen?!

2010-01-05 @ 10:27:57
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Zara

Själv sitter man i soffan med choklad pudding o grädde hoppas de är skönt o träna för de är ännu skönare o frossa i soffan ;) hehe

2010-01-05 @ 13:01:24
Postat av: Moster Nilla

Diggar dej, diggar dej, diggar dej der gör jag!

Nilla



P:S ta hand om mor din.

2010-01-05 @ 18:46:29
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0