svar på tal!

Okej, Veronica. Jag hoppas att du inte går i taket nu men visste du att jag inte suttit vid datorn på två dagar? Du vet, det kan finnas andra prioriteringar i livet.
Och förresten, skärp dig! Nu har du inga många chanser att börja om på! Jag stöttar dig nu, jag är inte arg. Stött, stött, stött.

Som sagt, jag är upptagen. Läxor, gymmet, kompisar, tv hit och dit. Jag uppdaterar i helgen!
Imorgon ska jag på rockkarusellen i Linköping och på lördag ska jag se Avatar med Nellie! Puss och kram så ses vi.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag har skärpt mej i 3 dagarn nu om jag fixar kvällen! Tack för stött stött stött!

Bra att du inte är arg.



Va? Kan man göra annat än sitta vid datorn...? Aha det förklarar ju saken!

2010-01-29 @ 18:37:48
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0