och någonstans i världen väntar någon lika längtande som du

Sammanfattning av 2009.

1. Gjorde du något iår som du aldrig gjort förut: Ohja :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag gick ner i vikt! :D
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar iår? Min syster blev, igen. :)
4. Dog någon som stod dig nära? Mormor
5. Vilka länder besökte du? Inga, tror jag.
6. Är det något du saknat 2009 som du vill ha 2010? Fler konserter
7. Vilket datum från 2009 kommer du alltid att minnas? Jag har ingen aning. Min födelsedag kanske :)
8. Vad var din största framgång 2009? Att gå ner 8 kg!
9. Största misstaget? Att inte börja plugga ordentligt på gymnasiet från början
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk en gång, annars blåmärken och lite muskeltrassel
11. Ditt bästa köp? Monkiklänningarna och iPod shuffle.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och bio
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Es1a gjorde mig glad :)
14. Vilka sånger kommer du alltid minnas från 2009? Black Eyed Peas - I gotta feeling, Regina Spektors låtar och Lady Gaga - Bad Romance
15. Var du gladare/ledsnare iår jämfört med tidigare år? Gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Festat!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit hemma
18. Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen
19. Blev du kär iår? Inte upp över öronen, men kanske lite förälskad
20. Favoritprogram på tv? Ullared!
21. Bästa boken du läste iår? Tusen strålande solar - Khaled Hosseini
22. Största musikaliska upptäckten? Musik från radiostationen The Voice
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Gymkort!
24. Något du önskade dig men inte fick? Parfym (men det fick jag på julafton)
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var på mormors begravning, åt på pappa och grappa och såg luftslottet som sprängdes på bio!
26. Finns det något som skulle kunnat gjort ditt år bättre? Det kan alltid bli bättre :)
27. Hur skulle du beskriva din stil 2009? Den förändrades :)
28. Vad fick dig att må bra? Gymnasiet
29. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag har ingen aning faktiskt...
30. Vem saknade du? Jag vet inte..
31. De bästa nya människorna du träffat? Es1a <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0