för fantastiska morföräldrar

Jag skulle nog vilja beskriva mig som en väldigt accepterande person. Jag har väldigt lätt att acceptera att det som händer, händer. Jag blir oftast inte förbannad, för jag vet att det inte hjälper.
Därför kan jag också acceptera döden, och det har blivit enklare att förstå. Men jag blir fortfarande fruktansvärt ledsen.

Käre morfar, tack för allt. Det måste finnas någonting efter döden, som också är en del av livet. Det är kanske då man kan börja leva. Jag hoppas det. Hälsa mormor, hon har nog väntat på dig.
Jag saknar dig. Morfar. <3

mormor&morfar



Kommentarer
Postat av: Madde

Morfar, saknar dig. Det blir väldigt tomt här utan dig. Men det är klart mormor behövde dig! Älskar dig och mormor, ni är så fina. Ses igen!

2010-01-06 @ 17:22:31
Postat av: Veronica

fint skrivet Sally!

<3 Mormor & Morfar <3

2010-01-06 @ 22:28:25
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0