so tell me darling, do you wish we'd fall in love?

Här sitter jag. Om det inte hade snöat idag hade jag suttit på en spanskalektion just nu.
Men icke, alla lektioner blev inställda och de låste klockan kl 13. Och så var man tvungen att pallra sig hem illa kvickt eftersom man inte visste om bussarna skulle fortsätta gå senare. De blev inställda imorse, men jag hann i alla fall med en buss innan. För vi skulle ju ha svenskaprov!
Men det blev inte av eftersom vår svenskalärare också fastnat i trafiken.
Så vi åkte ganska mycket in till skolan i onödan.

Vi får ha svenskaprovet imorgon istället. Då har jag dessutom prov i idrott, eftersom jag inte kan göra det om två veckor, för då drar jag till Egypten.

Mamma & pappa har skottat snö så snövallarna sträcker sig över fönstren. Jag sitter med filt men skakar okontrollerat ändå. Igår var jag varm, rykande het. Knäpp i skallen, varm om öronen, hög puls. Sjuk?
Neeeej. Eller?
Men det spelar inte roll idag, men kanske imorgon. Vi får se.

Nästa vecka är det repetioner för kabarén! Förresten, vilka av mina släktingar och familj vill gå? Ge mig en kommentar! Även om ni vill gå den 12:e, 13:e eller 14:e.
Fredag är den klockan 18.00, tror jag. 15.00 lördag och söndag. Jag kan bara bjuda några få, vi tror det är 6 stycken var. Men kommentera ändå. :)

Jag älskar Owl City.



Kommentarer
Postat av: Moster

klart jag vill gå

2010-02-03 @ 17:28:28
Postat av: Veronica

JAG SKA GÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har första tjing. Men jag vet inte vilken dag som passar bäst, vet inte heller om jag får med maken. Ska kolla.

Puss

2010-02-03 @ 19:53:30
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0