miss private

Heeej! Begravning igår, den var jättefin och jag var jätteledsen. Men nu mår jag fint, känns skönt att den är över. Vila i frid, morfar.

Senare åkte jag till Norrköping, gick på musiktävling i Hageby, åkte buss tillbaka, hjälpte en kille som hittat en spritförgiftad tjej, köpte pizza till Nellie och gick hem till henne.
Där var vi tills sent, jag sov över där och åkte hem med tolvbussen idag.

Jag är trött, upprymd, lycklig, energisk, förväntansfull och ascool i mormors gamla byxor. Jag ska bara luska ut hur jag ska ha dem.
Vet ni, min mormor hade stil. Jag älskar hennes gamla kläder. Och alla mormor och morfars gamla saker. :)
Idag ska jag vila hela dagen, imorgon är det dags för infoträffen till Smultronstället. Men först semmelfika på stan med fina människor. Puss och kram!

dagsberg




Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Tack för kommentaren. Vilka fina bilder du har på din blogg föresten! Hjärtat i snön var jättefint!

Mvh/Amanda

2010-02-06 @ 16:42:37
URL: http://amandahellbergsmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Tack för kommentaren. Vilka fina bilder du har på din blogg föresten! Hjärtat i snön var jättefint!

Mvh/Amanda

2010-02-06 @ 16:44:06
Postat av: Anonym

Hej!

Tack för kommentaren. Vilka fina bilder du har på din blogg föresten! Hjärtat i snön var jättefint!

Mvh/Amanda

2010-02-06 @ 16:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0