rapport från huvudvärk och yrseldvala

Hej, jag har feber, grym huvudvärk och yrsel. Jag kräktes två gånger inatt och känner mig inte riktigt sugen på mat. Men då är det jobbigare att kräkas, när det inte kommer nåt.
Jag tror att det dels är biverkningar på ett läkemedel, dels att jag är sjuk eftersom jag har feber, är snorig och har ont i halsen. Jag funderar på att ta min tredje treo för dagen och lägga mig framför tvn.

Förresten, hur känns migrän? För jag har asont i huvudet, värktabletter hjälper inte. Jag mår illa, är yr, ser lite suddigare än vanligt osv. Migränsymtom? Tell me if you know.

Sömnen kommer som en vän, hörni. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Ja, det är symtom på migrän men eftersom jag har samma tror jag mera på ett virus.

Puss

2010-08-28 @ 20:56:37
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0