jodå, så att...

Hej! Jag är världens grymmaste träningsvärk i hela kroppen, men jag tränar på ändå för att bli stor och stark. Jag måste jogga också men min fot har varit oense med mig de senaste dagarna. Imorgon börjar vårt lilla projekt på den estetiska orienteringen och jag har provat Marabou Passion. Den var sådär, jag köper nog inte den igen. Men helt okej en gång, och om någon bjuder. :)
Jag har matteprov, två idrottsprov och svenskaredovisning den här veckan. Och vi hade casting till en kortfilm idag men jag tvivlar starkt på att jag får någon roll. Men de söker ju statister också, så det ordnar sig nog. Bara bra att öva på castingar.
Min rygg tar livet av mig. Och mina bröstmuskler också. Jag och Nellie har gått loss på maskinerna på gymmet och jäklar vad starka vi blir nu!
Men nu ska jag göra nåt annat, ville bara säga att det har varit en väldigt fin dag. Puss och kram!

Love, you got a feeling that you cannot hide. You got a feeling that you can’t decide, what’s right.
Hey, it’s got a history and it’s here to stay. It’s got nothing here, to slap your face.
While you are down, it’s hanging around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0