ett tidsfördriv att dö för

Så, jag är i skolan 40 minuter innan vi börjar (fast jag har varit här 20 minuter nu) och funderar över något tidsfördriv. Datorn fungerar oftast bäst och så små funderingar.
Varför är De Geers bibliotek alltid stängt?
Varför är det så mycket enklare att skriva på laptops-tangentbord än sådana här tjocka tangentbord? Vanesak eller ren fakta?
Varför är det bara en inloggad på Facebook klockan 11.19 en torsdag?
vad gör alla egentligen?
Hur kan något så enkelt som lite solsken få en att bli så sprudlande lycklig?
Och varför känns det inte som att jag blir ett dugg starkare när jag styrketränar? I alla fall inte i armarna. Gör jag fel? Man kanske borde språkas vid med en sådan där gyminstruktör.

På tal om träning, så kör ALLA stenhårt nu fram till åtminstone sommaren. Och så såklart hela sommaren. Mitt gymkort kommer att ha gått ut då men jag kommer i alla fall att fortsätta jogga för det går så himla dåligt just nu. Förra sommaren joggade jag 43 minuter nonstop som mest i terräng! Men nu, 25 minuter i stan blir asjobbigt och mina vader strejkar. Vad är det som pågår egentligen? :(

Gud vilket dålig blogginlägg. Jag skriver ett bättre senare men nu kom Christian så jag får lite sällskap i alla fall. Puss och kram skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Saga

Ja, bibban är jämte ständ! :(

Det är både vanesak & fakta. Datorerna blir bättre och också tangentbordet!

Hihi därför att vi andra är i skolan och inte sitter framför en data utan LÄR sig viktiga saker ;) <3

2010-04-15 @ 17:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0