this bird had flown.

Hej! Det är lördag och jag är ganska pigg. Jag har träningvärk och ont i fötterna dock! Igår hände det massor!

- En lektion i spanska, tretimmars håltimme framför mig
- Tretimmars håltimme, köpte skor på Monki. (Jag har lagt ut 1160 kr på Monki den här månaden)
- Engelskalektion. Treor stormade in och tvingade oss att lägga oss på golvet och blunda. Men så gick de igen...
- Mattelektion.
- Kommer ut från språken hus, då står treorna där. Utklädda till diverse kända karaktärer.
- Vi blev uppdelade i grupper och gav oss iväg på våra uppdrag. Men först fick vi olika kommandon;
Dyrka;
Dyrka treorna tills de säger att de räcker
Gud ser er;
Gå ner på knä och be till Gud att han inte tar livet av oss
Rulla runt;
Ah, rulla runt på marken vart vi än är.
Sitt fint och vacker tass;
Ah..
Och så fick vi lära oss en sång som vi skulle sjunga när de sa till.
"Vi vill gå i era spår. (klappa) Lär oss allt ni kan komma på (klappa). Es (klappa) 3a (klappa)"

Uppdragen;
1. Springa runt en hinderbana fastknutna i varandra på tid
Extrauppdrag; Gå in på biblioteket och låna en Kamasutra-bok.
2. Plocka upp kort från marken med munnen på tid.
3. Prata på ormspråk med kassören på Lush
4. Leta efter små brickor i en hink med jordnötssmör, saltgurka och sur mjölk.
Extrauppdrag; Ta upp en kvast från marken som Harry Potter gör. (Skrika upp)
5. Lag mot lag. Springa till en pinne, köra irländsk julafton 10 varv, springa tillbaka, sedan tillbaka igen. Glida över en presenning med vatten och diskmedel och tömma en hink med vatten med en wettextrasa.
Ju fler kläder du lägger ut i en rad, desto kortare får du springa. Jag och Hanna (och många andra) sprang i bh. Linus var nästan helt nude, sprang i bara fillingarna.

Sen gick jag och många andra hem till Agnes och gjorde oss klara för festen. Så gick dit. Det var nere i hamnen.
Festen var skitkul, blev aslyckat. Ashärlig dag, fast jag har sjuk träningsvärk och galet ont i fötterna efter skorna.
Sjukt värd kväll, esterna är bäst. Lärka and proud of it!
Haha, fyfan vad klyschigt. Ha det bra :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0