snook

Hej! Uppdaterar dåligt, går och tränar strax. Hade kort skoldag, lite after school i Linghallen med nåra klassisar. Duschade aldrig efter gympan, det regnade när jag åkte hem.
Jag blir sentimental när jag har mens, skriver sorgset men är så jävla glad. Jag har nollning imorgon + nollningsfest med hjältar och hjältinnorna. Förhoppningsvis är jag hemma sent, går och sover. Sover länge, hela natten utan avbrott. Dålig sömn för tillfället. Ska använda min fransklänning för första gången sen avslutningsmiddagen imorgon. Har inga snygga slutna skor, får bli Conversen. Skam.

Längtar till måndagen och tisdagens teaterlektioner, älskar min klass och tycker skolan är det roligaste som finns. Har en tretimmars håltimme imorgon som lär spenderas med de stackarna som varit engagerade nog att välja språk. Då är jag en av dem. Jag är en av alla andra. Fast på mitt eget sätt. Vi hörs.

12 oktober 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0