i gotta feeling

Hej! Mamma och pappa är hemma, jag är hemma, alla är hemma!
M&P kom hem igårkväll, det gjorde inte jag. Jag var på teater och såg "Nära livet" på Östgötateatern :) Sen sov jag hos Nellie!

Teatern var faktiskt bra, jätteduktiga skådespelare :) Den handlar om hur människor föds och dör och utspelar sig på en mödravårdscentral, fast på 50-talet. Så BB, kanske. Handlingen cirkulerar kring 3 kvinnor. Kan vara värd att gå och se, men jag ger den sådär 3,5. Men den var väldigt sorglig också. Den har varken ett sorgligt eller lyckligt slut. Nej, jag ska inte avslöja den om någon ska se den. Men den var fin. Cred till tjejen som spelade den glada och uppspelta tjejen. Hon var skitduktig :)

Så gick jag och Nellie hem till henne och spenderade några timmar skrattandes i hennes säng. Hon imiterade några sköna snubbar i vår klass. Och det var så jäkla roligt, helt galet bra.
"Ä-ä-ä-äre fest eller?!"

Nu är jag hemma! Jag ska nog ta mig lite lunch snart, sen ikväll drar jag in till storstaden igen. Nämligen 16-årsfest hos Agnes :) Drar dit med lite människor från klassen, blir säkert trevligt :)
Imorgon måste jag plugga! Och träna! Jag är 15 minuter från Nilla på funbeat. Så om hon bara skiter i att träna imorgon så kommer jag ha tagit ledningen sen! Hahah! :D

Stort grattis till Johan och Erik Holst i TRiX som fyller år idag! Tror nästan att båda fyller 27.. Är de tvillingar? De är inte lika varann.. Det får jag ta reda på :)

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Skiiit jag har ont i halsen men måste återta min ledning.

Nilla

2009-09-19 @ 21:08:17
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0