ingen kommer undan

Jag har inte haft den där supersugande känslan efter socker än! Inte på hela veckan! Den börjar komma nu, men annars har det gått väldigt bra :) Hoppas det visar sig på vågen på måndag! :)

Jag har varit hos tandläkaren nu på morgonen. Jag avskyr att gå dit! Det gör ont att skrapa bort tandsten, röntga och få samma diagnos hela tiden. "Tanden har inte kommit ner någonting, nej du får en ny tid..."
Jag vill ha tandställning snart så att jag får det överstökat! Jag vill också ha raka tänder!

Annars så är ju Queen, Markus Krunegård, Kent och Michael Jackson det enda rätta just nu :)

Har studiedag förresten! Måste duscha! Tänkte strunta i det först men känns onödigt att bli trash bara för att man är ledig ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan vi inte umgås lite då... ;) Har tråååååååkigt!

2009-10-01 @ 15:09:53
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0