halloweenpartaj

Hej! Jag ska på Halloweenfest med ESa-klasserna om en vecka. Och då har jag velat fram och tillbaka över vem jag ska vara. Så, det har varit såhär.

Först tänkte jag vara Lady Gaga, för hon är ju så allmänt cool.
Men sen tyckte jag att det var för komplicerat, jag skulle aldrig likna henne.


Sen tänkte jag vara Cruella De Ville, men nu visade det sig att en annan tjej i min klass skulle vara henne så då fick jag ändra mig igen.


Men så kom Nellie med den bästa idén! Hjärter Dam, såklart! Jag kommer nog vara främst inspirerad av den tecknade versionen, men också lite av Tim Burtons Hjärter Dam som kommer upp på biograferna i mars i hans version av Alice i Underlandet (Alice in Wonderland).
Förresten är hon som spelar Hjärter Dam min favoritskådespelerska, Helena Bonham Carter. Hon spelar också Mrs Lovett i Sweeney Todd, och Bellatrix Lestrange i Harry Potter. :)

Kommentarer
Postat av: Nellie

Stolt idéare :) haha PUSS:*

2009-10-15 @ 18:11:11
URL: http://gooddaysunshine.blogg.se/
Postat av: Hanna

vem ska va cruella? :O

2009-10-15 @ 18:22:04
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0