du 'r min v'n och vi l'r oss av varann

Sally rapporterar från ett ensamt, men ack så välstädat, rum.

Hej, jag är hemma. Pigg och glad, kanske inte. Inte ren heller. Jätteoren faktiskt, tänker duscha snart. Vad jag är sugen på att bada badkar. Men det har vi inget. Vi får se till att skaffa ett till landet sen. :)

Jag sov hos Nellie inatt. Vi hade två kvällsgäster, Saga och Andrea. Vi skulle ha filmkväll men såg aldrig någon film, vi pratade bara nonstop i kanske 3-4 timmar. Det är mycket som behöver sägas.
Jag och Nellie sov gott sen och vaknade tidigt. Nellie skulle till sitt land i Viken så vi åkte samma buss, vid 11 :)
TIDEN GÅR SÅ FORT! Snart är det höstlov. :)
Och jag har bara känt t.ex. Nellie, Linus, Christian, Agnes osv i snart 2 månader. Det känns som vi känt varann i minst 1 år. Jag älskar min klass :)

Idag har jag städat mitt rum och nu sitter jag med datorn i knät i min nybäddade säng. Jag ska sätta fart med tvätten. Konstigt nog samlas mycket tvätt i mitt rum, kan undra vad det beror på. Aja, nu är det fint i alla fall. Eller så fint som det kan bli...

Nu, duschen! Trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: D E L L A

Ha en fin lördagskväll (:

2009-10-03 @ 21:38:55
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0