'cause the hardest part of this is leaving you

Jag är en sån nöööörd! Jag har börjat lyssna på My Chemical Romance igen. De är väldigt fina, och Gerard Way är faktiskt väldigt snygg. Det är så.

Någon annan som är snygg är en kille jag ser på bussen ibland! Jag såg han senast idag. Han har jättefina ögon, klarblå så det lyser på flera meters håll. Till och med jag som ser så dåligt har sett hur fina de är. Då kan jag bara gratulera.
Estet som jag är och så numera tänker jag säga det till honom någon gång. Så pass söt är han!
Inte för att jag tror att det skulle leda till något, men vem tycker inte om komplimanger? :)

Annars så pluggar jag massor. Jag fick underkänt på mitt spanskaprov och ska göra omprov nästa vecka. Plus svenskainlämning, matteläxa, engelskaläxa, spanskaläxa och teaterdagboken. Men så är det när man växer upp, antar jag.

Förresten, vem kom på ordningen på tangentbordet? Och har han copyright på det? För alla datorer har ju samma ordning, annars vore det väldigt jobbigt. Hur många ändringar kan man göra utan att folk blir förbannade? För jag skulle bli galen om någon helt plötsligt ändrade ordningen på knapparna.
Jag ska bygga tangentbord med knapparna helt galet. Jag tror att det skulle sälja, joho då. Tro mig...

Kommentarer
Postat av: moster

Gå fram till killen och tala om för honom att han har vackra ögon. Klart att han skulle bli glad.

Go four it

Nilla

2009-10-14 @ 19:30:22
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0