aldrig haft värre tankeverksamhet

Jag tänker på så mycket saker, det är helt otroligt! Idag när jag satt på bussen vaknade jag som ur en vaken dvala och kom inte ihåg på vad jag precis tänkt på. Bussar är så himla sövande.

JAG SPRANG 3 KILOMETER PÅ 17,35 MINUTER IDAG :)

Och nu ska jag ut och jogga igen. Tänkte gå promenad först, men jag vet att jag inte pallar det. Det går så långsamt! Man kommer ingenstans när man går.

Jag ska se Markus Krunegård på Vaxkupan imorgon.
Sen pluggar jag
Och så ska jag äta. Känns fint.
Nu går jag, hej med er :)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Hahaha, jaa dina kängor är allt ett par fina doningar må jag säga! :D Kärlek till dom! och till dig! :D

puss på dig, ses imorgon! :D



p.s hur orkar du springa ännu mer?? :O:O

2009-10-15 @ 19:42:32
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0