sol? yeah, whatever

Hej! Idag har jag gymmat, varit på teater och ätit god mat. Jag ska ta det snart, men först.. solen;
Alltså, visst är det fint med sol och så men jag ogillar den såhär på senhösten. Enligt mig hör solen till våren och sommaren, därför känns det bättre med lite grått och sånt på vintern. Okej, om det är snö, då vill jag ha sol. Kallt och sol, härligt klart. Det är fint. Men när det ligger högar med leriga löv överallt så kan det lika gärna vara grå himmel. Åt helvete med solen, langa kylan istället. Nu ska det ju vara kallt :)

Så, idag åkte jag och Erika in till friskis och gymmade en timme + bastu. Sen kilade vi kvickt till skandiateatern och såg Hal som en ål. En rolig fars, som vi Gabriella fixade oss in gratis på. Visste ni att Gabriella i min klass mamma, Carina Perenkranz, är ena Judit i Com-hem-reklamen? Så är det :)

Sen gick jag, Elin, Christian, Malin och Linus och åt. Linus åt inte, för hans tåg går så tidigt hem. Vi åt pizza på Neptun, smaskens! Sen gick vi hem till Malin och spelade spel. När far slutade 21.00 åkte jag hem med honom. Fin dag, jag är inne i en ny "jag-älskar-mina-vänner-period". Himla fint. Ha det bra, kära ni. Så ses vi ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

det var den som vi var och såg, visst var den bra! :)

2009-11-22 @ 19:54:16
URL: http://maalingronqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0