underneath the weeping willow

Hej! Dåligt med bloggandet nu på ett tag, tyvärr. Har inte haft inspirationen eller så. Men här är jag, inte sviker jag mina typ, 5 läsare? Hehehe :)
Men, idag är det fredag! Slutet på en lång vecka som faktiskt har känts av. Veckorna brukar flyga förbi men den här kändes, i onsdags var jag redan dödstrött. Och nu börjar även jag längta till sommarlov :)
Jag väntar dessutom på om jag fått något sommarjobb! Vore toppen att få jobbet på Gränsö Turiststuga i S:t Anna. Men transporten är problemet.. Det är väldigt långt ut till öarna och dit ska jag åka fem dagar i veckan, tre veckor. Njao, vi får se hur det blir.

I måndags var jag på spinning. Var helt sjukt svettigt och jobbigt, men jag överlevde väldigt bra.
I tisdags var jag på stan med Mando, jag fick nästan ingenting köpt (pank) men Mando fick väldigt mycket köpt! Helt galet :)

Förresten är jag väldigt sugen på att se Hair the Musical, någon som har filmen?!

Nu får ni ha en bra fredag, jag ska göra det bästa av min :) Tack för mig!

Förresten så spelar nog mina skor på sin sista lyra nu. De har varit mig evigt trogna. Men nu är det dags att köpa nya. Spanat in ett par gråa på Shoe Nation.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja nya skor behöver du.

Jag oxå!

2009-05-15 @ 18:18:54
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: mando

i onsdags var du väl trött för att du hade gått på stan med mig ahahahahah :DD

2009-05-16 @ 13:53:47
URL: http://supermando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0