oh boy

Hej. Jag sover knappt någonting längre! Jag kan inte minnas senast jag sov längre än till tio. Vilket betyder att jag blir tidigare trött på kvällarna :(
Och vissa dagar blir jag inte ens väckt av mor och fars stök i köket, men jag vaknar ändå!
Jag ska inte klaga, tycker ni, men grejen är ju att jag är trött! Skittrött, varenda dag. Någon som vet en kur för att sova 17 timmar now and then så att man orkar med saker och ting.
Fast det kanske kan bero på en annan sak också!
Jag är så van att vakna tidigt pga skolan nu! Jag är ju ändå härdad i nio år nu.. Och vissa helger kan jag vakna upp i panik och tro att jag försover mig och vara halvvägs upp innan jag inser att "DAMN, det är ju helg!". Helt galet..
Det kan dessutom bero på att jag imorse vaknade av kramp i vaden. Det händer nu och då... Det brukar hända när jag tränat dåligt, min blodcirkulation hänger inte riktigt med. Hehehehe.
Imorgon ska jag försöka sova läääääänge och inte gå upp så fort jag öppnat ögonen :)

Idag har jag varit på ett karaokepass på friskis! Inte högsta betyg direkt..
Just nu är jag lite trött på de där gamla svenska schlager-hitsen och så vidare.. Och det var trångt och komplicerade rörelser. Jag fokuserade aldrig på att ta ut mig, bara på att inte göra fel. Usch...
Men ska nog jogga 5-kilometern imorrn också, så har jag det gjort den här veckan. Vårruset närmar sig!

Ingen som förresten har jongleringsbollar som de inte använder?! Jag skulle behöva dem,jag har gått in för jonglering :)
Vore toppen om någon hade sex stycken, tre räcker inte!
Tack för mig, hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller med ang passet!

Inte högsta betyg, men halvskoj ändå!



Får se vad kroppen säger imorgon, kanske joggar jag oxå...

2009-05-09 @ 22:31:18
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: malin

när du sov hos mig sov vi ju til typ halv 11 ? ;O :)

2009-05-10 @ 15:46:04
URL: http://maalingronqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0