mycket rimmar på får

Hej. Idag hade vi workshop med två av killarna från gycklarföreställningen. Och tur för mig, den jag tyckte var snyggast var med. Jag kan lova att han var snygg dagen efter också ;) Jag drömde mig bort hela lunchen, lite smått förälskad är jag i honom. Johan heter han förresten!
Jag fastnade för att gå på lina. Jag var inte bra på det, men det var kul. När man fick lite hjälp :D
Jonglering var jag inte bra på, och inte på att balansera tallrikar heller. Och inte på devilstick heller. Då gick till och med enhjulingen bättre :D
Annars så var eftermiddagen i skolan slapp, det känns som att matten är helt klar nu. Inga prov kvar. Vi är faktiskt klara med de flesta nationella, bara biologi kvar.
ÅH, nu kom solen hörreni :)
Och där försvann den...
Aja, vi hörs. Men kom ihåg, den spinkiga killen med dreads och bockskägg.. är MIN! Tack för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0