maniac

Hej, vänner. Nu är det långhelg. Alicia är här och bor här tills på måndag, när hennes föräldrar är i Frankrike :)

Religionsprov nästa vecka, men vad ska vi göra sen? Nu börjar väl ändå skolmåstena ta slut? Fast vi ska börja med simning nästa vecka, då kanske jag ÄNTLIGEN kan få mitt förbannade livräddningstest klart! Där är det bara 2 m djupt! Då kanske jag äntligen kan dyka ner och hämta upp den där dockan, och vara ångestbefriad när olyckan är framme :) Jag kanske kan rädda ett liv, vore nåt!

Jeansskjortan kommer tillbaka, det kan jag lova! Till sommaren blir det snyggt, ni smala därute, att knyta upp den i midjan! Bara ett tips :D

Förresten är jag bara 52 minuter ifrån Nilla på funbeat.se ;) Och snart är det Vårruset, fick nummerlapp igår. Nummer 450, heja på mig!

Nu efter åskan är det härligt väder, förresten!
"Efter regn kommer solsken" Roland Järverup

Tack för mig!
Förresten är ett hörn av vinden beboligt, ser mysigt ut, va? :)

Kommentarer
Postat av: amanda

gud härlig plats! vinden på landet? :D

2009-05-21 @ 09:31:46
URL: http://supermando.blogg.se/
Postat av: sally

amanda: jajjemen, vinden på landet :)

2009-05-21 @ 18:06:10
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0