elden

Hej damer och dårar. Med choklad under naglarna, sitter jag här. Med stolthet berättar jag för världen om min rekordtid på Vårruset. 35 minuter blev gårdagens nummer, det som tidigare varit 38. Lättnaden hade skepnaden av svettdroppar på min panna, och jag sjönk samman med den. Jag slickade igen kuvertet som historian fyllt med besvikelser, jag tar över världen från och med nu. Öronen klingar American Pie, vi ses på måndag.
Nej, men jag blev stolt och glad :)
Fredagskvällen ska jag spendera med att se på tv och spela gitarr eller nåt, om ingen annan har en bättre idé?

Elden tillägnas alla nyfunna kärlekar därute, det känns som att det går bra nu.
Med sommar kommer passionen, lekfullheten och fantasin. Ta vara på den. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du skriver sjuk bra!

Springer bra oxå! =)

2009-05-29 @ 22:08:09
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0