alfie

Shu lens & mens! Idag har det varit Ramundermarken och den har jag "upplevt" med Oscar. Hur kommer det sig att samma stånd och samma människor står på samma platser varje år? Har de något slags "tills-döden-skiljer-oss-åt-avtal"? Helt galet.. Fast indianerna hade flyttat lite på sig, tror jag. Och de hade en ny karusell också, tror jag. Det går framåt. Power to the people (piratpartiet) BARA SKOJJA, jag vet inte vad de står för. Hehehehe. jag är lite förkyld, jag. Får se till att bli frisk, faktiskt. Jag avskyr att vara snorig och täppt i våran oluftkonditionerade, dammiga skola. Ett rent helvete faktiskt. Fast inte som i träsket i Robinson. Heja Lucas!
Nu vankas tacos, tack för mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0