we see things they'll never see

OASIS just nu i mitt hjärta alldeles för mycket <3

Så jag ska till Film&musik imorgon och göra praktiskt prov. Vi ska dansa! Och sjunga! Monologen är väl lugn, men snäääällla. Jag har ju valt Titanic av Mikael Wiehe men jag börjar få second thoughts. Ska jag verkligen sjunga den? Och så glömde jag skicka in noterna också, så vi får se om jag får något komp imorgon. Nu blir jag nervös igen! Jag och mina nerver blir alltid osams när det är sånt här på gång!

Men jag slipper ju skolan! Fast jag hade velat ha syslöjd.. Min väst är ju nästan klar, men jag ska hinna brodera och göra om ett plagg också :(

Nu funkar min internetbank, äntligen! Och det börjar trilla in slantar till skoltröjorna också :)  We're moving forwards!

Gulliga människor på De Geer i måndags förresten. Verkligen skitsnälla :) För er som undrar så gick det bra, vi får se tids nog!

Nu vankas det spagge och köttfärssås! Tack för mig & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0