thorsten flinck

Nu har jag sett Thorsten Flinck, tillräckligt nära för att se hans sneda fötter och nästan bli besprutad med hans saliv.
Han kom till skolan idag och visade upp Doktor Glas. Jag är imponerad..

Snart är det dags för praktiska provet och efter en liten, liten kommentar av Per på bilddagboken är jag mer pepp än någonsin :) Jag blev pepp på teater också, när jag såg Thorsten. Det är så galet intressant och definitivt mitt drömyrke!
I tvåan ville jag bli uppfinnare. Sedan hotelldirektör. Sedan skådespelare. Skådespelerska låter så himla fult, skådespelare ska jag bli! Så får det bli, nu ska jag träna in mina monologer! Tack & Hej!


Jag bygger murar runt mig själv hela tiden
Och det är bara jag som river dem


Jag kan inte skylla någonting på dig längre
Men vems fel är det att det du sagt ekar i mitt huvud?


Och ju längre tiden går, desto mer vill jag ha dig

Och ingen kan förneka att mina känslor svallar igen


Samma skiva går på repeat, de sjunger om dig i varje sång

Och det är för din skull jag har msn


Slå mig, så blir jag verkligen arg på dig igen
Så kan jag börja räkna ner halvåret det tog att komma över dig förra gången


Kommentarer
Postat av: mando

fint skrivet käraste

2009-03-05 @ 20:37:47
URL: http://supermando.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0