the show must go on

Så, nu uppdaterar jag!

Fredag! Den här veckan har flugit förbi.Och den här dagen också. No:n gick snabbt, studerade mest virvlarna som vinden skapade av snön. Matten flyger oftast förbi när vi bara pluggar inför nationella. Musiken går ju som vanligt snabbt, lunchen flyger, so:n flög iväg när vi diskuterade en film vi såg i måndags. En hemsk film, från Auschwitz, när ryssarna befriade de judiska fångarna. Usch usch för nazismen. Sedan hade vi bild, som jag spenderade inne i träslöjden med en modell av något kreativt jag uppfunnit. Det var nog den bästa lektionen idag, av olika anledningar ;)

Idag är det Let's Dance och ostbågefredag! Imorrn ska jag faktiskt på basket i Stadium Arena :) Tjejbasket visserligen, men det får duga :D Det ar väldigt längesen (:

Får jag säga att Queen är det bästa bandet jag kan lyssna på för tillfället! Och de passar jättebra när jag ska skriva Kärlekshandboken. Jag funderar på att göra det lite grann nu. Och se än en gång på den där videon med hur man spelar Hey There Delilah på gitarr :) Försökte idag på musiken men jag kom inte ihåg ackorden! Nu börjar jag bli hungrig, mamma slutar snart och papsen borde komma hem vilken sekund som helst. Vi ses i framtiden, puss och hej :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men du uppdaterar ff för sällan!

2009-03-30 @ 11:03:06
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0