smus

Hej, mina vänner! Jag var ju på Film&musik igår och gjorde praktiskt prov! Först dans; Jag kan säga att jag har en sjujävla träningsvärk och det krävdes viss smidighet för det där. Men det var väl helt okej.
Sedan sång; ÅHNEJ! Först spelade vi den i jättehög tonart och då sprack min röst och det blev vääääldigt falsk :(
Men så sänkte vi den och jag hoppas att de såg någon slags positivet i vad jag gjorde. Sedan sjöng jag Titanic, gick mycket bättre. Hoppas det var okej :)
Och så en intervju; Det var hur trevligt som helst och jag tror att jag skulle kunna prata hur länge som helst med henne :)
Och så monologen; Det gick också skitbra, det kändes toppen :) Hon och jag kunde verkligen prata och VAD JAG ÄLSKAR ATT PRATA MED MÄNNISKOR SOM FÖRSTÅR STORHETEN I TEATER <3
Vi får se, har jag en chans att komma in där så kanske jag väljer det :)

När jag kommit hem igår träffade jag Malin och var hos henne flera timmar :) Vi hittade massor av gamla låtar som vi dansade och sjöng till. Vad jag tycker om henne.. <3
Hon bjussade även på ostbågar med chilismak. Ganska gott, men det var tur att jag hade en vattenflaska i väskan när Malin var och åt ;)

Nu är det långhelg, tack för mig <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

O idag har du joggat!

Du är skitduktig! Snart är du smidigare än smidigast och kommer in på vilket program du vill!

Håller tummarna för att du får vad du önskar!

Kram

2009-03-14 @ 12:26:56
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0