radio ga ga

Men hej!

Jag är bland de lyckligaste människorna i världen för igår fick jag ett brev från De Geer. Där stod det att jag fått 315 poäng av 320 möjliga på mitt praktiska prov. Jag var så jävla nervös, och det redde ju ut sig bra :D
Men jag vill ju hellre komma in på scen och musikal så vi får väl se när det brevet kommer :) Om det kommer något!

Imorgon ska vi till nkpg med skolan och se Ett Drömspel. Kan bli trevligt, ohja ohja :)

Förresten är Kärlekshandboken snart klar, jag ska nog leta upp lite fler bilder :)
Vi hoppas på Mvg :)

Det här är förresten jag och min allra bästa vän i hela världen! Ain't that right, baby?!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är bäst syrran!

=) GRATTIS!!



Klart det kommer ett brev från det andra ställt snart oxå! Spännande!

2009-03-31 @ 19:06:56
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: zara

Jätte stolt över dig sizz !

2009-04-01 @ 09:42:08
Postat av: malin

DU ÄR BÄST :D OCH JAG ÄLSKAR DIG :D <3

2009-04-02 @ 09:17:27
URL: http://malingronqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0