jag har smakat på ett regn

Hej! I lördags joggade jag, igår var jag på friskis och idag joggade jag igen :) Och jag förvånar mig själv varje gång! Idag orkade jag 2,5 i SOK, klarade till och med mördarbacken! Så nu är jag glad :)

Jag har dessutom varit ensam hemma hela dagen och det har gett chans till att laga lite nyttig mat, sånt som min far inte äter ;)
Jag gjorde kycklingwok och ris, fick i mig lite grönsaker :) Sedan har jag dessutom slopat allt vad godis heter idag, tuggat lite tuggummi för det värsta sockersuget. Jag har också satt i mig en hel låda vinddruvor ;) Chokladen ligger och retar mig i kylskåpet, far har köpt hem. Hmm...
Men icke! Nu är jag anmäld till Vårruset också, det ska gå :) Jag är så pepp på träning nu! :D Nu kanske jag ska sätta i mig lite yoghurt, för nu smyger sockersuget på igen. Men får se. :) Vi ses när vi ses, tack&hej!

Kommentarer
Postat av: zara (sizz)

Du får väl säga till vår käre far o inte köpa hem godis :P

2009-03-18 @ 23:35:06
Postat av: Moster Nilla

Hej Gumman

Nu du har moster hittat hit och du får ingen lugn och ro!

Kommer du och servar lite på Loppis imorgon?

Kram/Moster Nilla

2009-03-21 @ 18:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0