rockin' all over the world!

Hej! Idag har varit en busy dag, känns det som ;)
- Jag träffade Malin på morgonen, som kommit hem från Grekland! Hon var brun, såklart! :)
- Träffade Kim, som jag inte träffat på ett år snart :) Tog en glarre och gick upp på Ramunderberget.
- Hämtade Lithea på dagis.
- Hann knappt hem och äta min Risifrutti innan pappa kom hem. Då bestämde jag mig för att följa med till landet. Och där var vi de närmsta timmarna :)
- Hemma&tv&gitarr! Hey There Delilah som jag övat på så länge sitter äntligen! Åtminstone ganska bra. :)

MEN myggbett har jag överallt! Säkert fem på ryggen, två på armen och jag fick just tre stycken till. Helt galet :(
Snart ska jag nog skriva en bok, läs den då ;) Tack för mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0