i'm moving to new york

Inget skulle sitta bättre just nu än en resa till New York. Jag kollade priser häromdan och det är ju lagom med tusenlappar man måste hosta upp. Hehehe..

Jag har tränat idag, faktiskt. På eget intiativ, blivit dåligt med det på senare tid. Jag cyklade upp till SOK, joggade 2,5:an och cyklade hem. Och jag trodde att jag tappat cykelnyckeln i skogen! Men efter lite letade gick jag till cykeln och såg att den var olåst med nyckeln i låset :)
Jag träffade Mando, Patto & Helge igårkväll. Tyvärr hittade vi inget kul att göra så det blev bara en cykeltur genom stan.
Man kanske ska ta en tur på marknaden sen, får se. :) Ha det gott, vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0