his whole life was a million-to-one shot

Jag satt uppe till två inatt och kollade på de två första Rockyfilmerna. Rocky är sånt jag bara liksom spånat förbi men fyfasen vilka bra filmer! De fortsätter med två till på lördag, jag är bänkad fosho! Snacka om cool kille. Jag vet, han är bara på film. Men då är Sylvester Stallone en cool kille för han har skrivit, regisserat samt agerat i alla fall en av filmerna. Jag tror att han producerat dem också? Han är helt underbar. Borde man börja med boxning? ;) Jag ska i alla fall köpa mig ett hopprep! :)


Förresten så har jag gått ner 0,8 kg sen i söndags :) Trots avslutningsmiddag och annat smått och gott. Det går bra nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0