don't worry

Sommarvädret är väl magiskt, ni måste hålla med!
Och en bok jag kan rekommendera är Hella Hells bekännelser av Unni Drougge. Det är säkert många som redan läst den och jag har bara kommit halvvägs. Men jag känner mig redan uppslukad av Hella Hell, snart styr hon mitt liv. Fast jag kommer nog inte ha sex med 13-åringar när jag är 40. Jag hoppas inte det i alla fall. :D

Jag var på teater igår! Världspremiär för folklustspelet "Drömmar av koppar - drömmar av guld". Och jag vet att teatern haft det lite tufft med scenografi, reklam och sufflering. Men jag tyckte de gjorde det galant och det var faktiskt bra :)
Tyvärr en väldigt liten premiärpublik, to bad!

Idag har jag varit på badet med Veronica, Lithea och Havanna. Det var varmt och skönt! Förutom det faktum att badet tydligen ligger i en svacka, det blåser där jämt! (Då kanske det ligger på en höjd, hur är det?)
Jag har motionssimmat, bra för figuren! ;)

Förresten så vill jag åka iväg någonstans för ett tag, måste ta tag i snacket om Oscars land. Can't wait :) Hoppas på toppenväder, när det än blir! :)
Får hoppas Oscar hittar någon mer kille att dra med, blir lite tråkigt med bara en kille faktiskt.. Hoppas han inte tar illa upp ;)

Nej, nu är det tv-tittar-tajm! Hoppas mina yoghurtglassar är klara, smaskens! Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0