4 grader minus i mitt hjärta

Kylan har hittat vägen in i min ryggmärg. Nu kröker han min ryggrad och tvingar mig till komatillstånd. Det är så kallt. Kylan hittar fler vägar. Han flyr genom mitt täcke som spöken genom väggar. De skulle bara våga öppna branddörrarna på Friskis ikväll.
Med vädret kommer tröttnaden, vad finns det för skäl att hålla sig vaken? Min kropp hittade inget svar, och ett gammalt House-avsnitt på tv började när jag somnade och slutade när jag vaknade. För min kropp var det bara 5 minuter.
Med vilja kan vi nog tvinga solen tillbaka, den jäveln sover på jobbet. Död åt kalla somrar, jag är inte förberedd för sådant. Jag vill flytta till varmare länder nu. Synd att New York inte är så varmt som jag behöver och kräver. Men jag kan nog överleva där ändå, när åker vi?
Imorgon ska jag till stan. Hjärtaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0