to have or not to have märkeskläder

Och förresten! Igår när vi kom hit så åkte vi till Limhamn för att äta. Och på vägen hem till hotellet såg jag världen sötaste klänning i ett skyltfönster! Jag tjatade om den hela kvällen. Den gammelrosa i skyltfönstret i Limhamn.
Så idag var vi i Limhamn och då var jag&mamma såklart tvungna att gå in och kolla in den!
Det visade sig vara en Odd Molly-klänning och för att få bosätta den här uppsättningen i sin garderob får man hosta upp 3000 kr. Inte kul!
Jag tycker att det är lite synd att märkeskläder är så fruktansvärt dyra. Speciellt när de är såhär one-of-a-kind som Odd Mollys kläder är.
Så det var lite sorgligt. Men jag köpte ju i alla fall lite andra kläder. Nästa månad ska jag shoppa, efter nästa månadspeng. :)

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Om jag hade fått den förväntade vinst som jag hade igår hade jag köpt den åt dig.

KRam Nilla

2009-07-30 @ 22:39:14
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Moster Nilla

Hej

Om vi ska ha kräftskiva tar jag med mig rockringen och vi har en tävling med olika grenar:

Den som rockar mest varv

Den som har snyggast rockstil

Den som .........

2009-07-31 @ 10:04:29
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0