professor bachlawney

Hallå där. Jag känner mig sliten. Jag har joggat tre dagar i rad nu. 4 km igår uppe i Petersburg och idag en x lång sträcka i Vrinnevispåren. Jag och far började på 2,5 terräng. Vi tänkte att det kunde räcka eftersom vi joggade 4 km dagen innan. Men vi förlorade de blå markeringarna, så vi fortsatte på gul. Vi trodde att det var 2,5:an, vanliga, vi kom in på. Men efter att ha joggat 2 km på det spåret och vid varje markering trott att det var 500 m till målet insåg vi att det här inte var 2,5:an.
Vi hade kommit in ungefär 2 km in på terrängspåret på 5,5 km. Då tyckte vi att vi kunde gå sista kilometern. Jag hade gått lite däremellan. Vi sammanfattade det till 40 minuter löpning, 45 på pappa.
MEN det värsta var att jag såg en orm! Och jag har nog inte insett hur rädd jag är för dem! Jag hoppade och skrek. Jag vet inte vad det var, men jag anar en väldigt liten huggorm. Snokar är väl helsvarta?
Rädd blev jag i alla fall.

Nu är det vilodagar framför mig! Imorgon ska jag följa med till Arkösund med mor, far, mormor och morfar. Vi ska se på teater, äta middag och lite sånt. Men på söndag! Då ni, kanske jag ska gå och se Harry Potter! Can't wait :)

Nu ska jag snart gå och hämta Havanna. Hon och jag ska ha en sleep-over. Hoppas hon somnar tidigt. Fast det betyder ju visserligen att hon vaknar tidigt. Senast hon var här var hon vaken till 10 och sov till 10 dagen efter. :)

Om jag var med i Harry Potter - världen skulle jag vilja vara professor i svartkonst och heta Sally Bachlawney. Professor Bachlawney. :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Tusan vad du varit duktig. Själv måste jag jogga idag när du går på teater.

Kram från Moster

2009-07-18 @ 12:47:49
Postat av: Veronica

åh, jag ska ta tag i livet baradenna fylla o bakfylla går över...

usch uscch usch... kan inte lägga mej för allt bara snrrar...

KL 03:47

2009-07-19 @ 03:47:30
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0