must be more than the atmosphere. tell me why we're stranded here.

HEJ! :) Idag har jag joggat med Nilla. Och det var väldigt skönt! På onsdag ska vi förmodligen på Ki-box. Verkar kul, jag har aldrig testat :D

Just nu lyssnar jag på massa Ted Gärdestad-låtar. Denna fantastiska människa. Synd att han är död.

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra! Jogga igen kanske, fast uppe i mitt spår. Det är skönt att jogga i regn faktiskt, när det var så tryckande varmt som förra veckan blir man bara nertryckt i skorna. På tal om det, mina nya joggingskor ÄGER! Även om de kanske är millimetern för små, men det är snart uttänjt :D
See ya later, alligators :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Men... ska jag komma till söderköping och jogga? Jag kan göra det om du vill!!!!!

Moster

2009-07-07 @ 09:40:15
Postat av: Sally

det kan du göra. Torsdag? :D

2009-07-07 @ 12:29:53
URL: http://sallykalered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0