långhårig

Hej och hå, jag är hungrig men får vänta ett tag till för far är och klipper sig. Han är mer fåfäng än jag och mor och han fick nog med sitt långa hår (?). Ska vi snacka långt hår, ska vi snacka mitt hår!
Nej men jag klippte det i maj någongång, tror jag. Vetifan när det var. Men jag får se om jag hittar det i bloggens arkiv.
Förresten är det många som pratar om att jag fått så långt hår. Men det beror nog på att jag slutade platta det i början av maj och lät det vara lockigt. Och så började jag platta det igen. Och jag blev själv förvånad. Men glad, långt hår verkar ju vara snyggt. Haha. Men ibland önskar jag att jag var kille så att jag bara kunde snagga av det. Det vore väldigt skönt :)
Men man får väl vara glad ändå! Klart jag är glad. Jag är sjukt glad, japp. Vi ses! Nu måste jag leta upp någon mat.

Plattat vs. oplattat. (Håret går ner till handen, ljuset blekte bort det)

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Tycker inte att du ska klippa så mycket. Men på den här bilden får du mig att tänka på Lejonkungen.

Kram från Moster

2009-07-28 @ 16:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0