i saw her standing there

Hej! Började dagen med Scandicfrukost, gott as always. Sedan far vi iväg till Limhamn och shoppade lite. Lindex framförallt! Jag hittade en klänning tills imorgon, och strumpbyxor. Även en kofta :)
Tyvärr hittade jag inte någon bild på just den klänningen på Lindex hemsida. Men den är fin. Och strumpbyxorna är spets, fint ska det va!
Sedan åkte vi till ett köpcentrum. Där hittade vi faktiskt Veronica badshorts som hon har letat efter. Och vi gick i lite andra mysiga affärer.
Och så hämtade vi Sara. Så åkte vi och hämtade nycklarna till hennes nya lägenhet. Så åkte vi och tittade på den. Sedan åkte vi till Triangeln och åt. Sedan hittade vi en himla mysig dansk affär egentligen. De hade de mesta småsakerna. Bland annat massvis av akrylgrejer. Fast jag gillar akvarell mer, ska nog önska mig akvarellfärger och akvarellblock i födelsedagspresent. Fast det är ju ett tag kvar innan jag fyller. :)

Så åkte vi tillbaka till hotellet och nu har jag precis badat! Man får passa på när det finns ett badkar. Så är det bara kvällsmys kvar. Vilket betyder dator för min del. Dator och Harry Potter. Och goda klubbor som jag köpte i den danska affären. Fast just nu står tv:n i min del av rummet så ska nog passa på och se lite på den.

Imorgon blir det begravning och sen åker vi hem. Mamma verkar sugen på en kräftskiva på lördag. Hör alla det? ;)
Nilla, se till att få med Jesper. Vi kan ju jogga därute vettja! Synd att inte getterna var kvar, då hade vi kunnat jaga dem.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Jippi! Kräftskiva. Om du tjatar på Kinna tjatar jag på Jesper. Om du kommer hit först kan vi sprinag och sedan duscha här och sedan åka till Nytorp.

Och så:

"Ta det lugnt" därnere.

Kram från Nilla

2009-07-30 @ 19:48:11
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0