hp and the hbp

Filmen knäckte igår, den var faktiskt väldigt bra :D Fast som vanligt när man läst boken (till vilken film som helst) så blir man lite besviken. De hade bara använt ungefär 20 % av boken, allting var så kort och tvärt. Och jag förstår om filmen kan vara lite luddig om man inte läst boken. Men filmen är ju såklart värd att se! (Som alla HP-filmer).

Ikväll har farsan hyrt Vi hade i allafall tur med vädret igen. Så den ska vi se. Och jag ska äta bananer och hålla mig borta från ostpopcornen.

Nej jag är dålig på att skriva, jag får ont i nacken av att ha datorn i knät! ;D
Gå och se Harry Potter och så nu, så kan vi snacka om den sen. Brüno med i allafall Nilla, vilka mer? Och när? Söndag?
Hejdå :D

D.R.

Kommentarer
Postat av: Moster

Vi bestämmer Söndag. I den här familjen är det bara jag som vill gå. Jesper påstår att man inte har någon självrespekt om man ser den filmen. Fattar inte vad han vill säga med det.

Kram/Moster Nilla

2009-07-23 @ 20:33:03
Postat av: Moster

Vakna någon gång, vi ska jogga!

Moster

2009-07-24 @ 11:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0