billie jean's not my lover

Tjena hej hallå. Så, det är lördag va? Jag vet faktiskt inte, jag har ingen koll på veckodagarna längre. Jag blev förvirrad igår när det var Stand-up-saturday på Comedy Central. Det var ju fredag igår..
Men stand-upen var så otroligt rolig! Dane Cook är mannen. Han pratade om biobesök, om hur han är rädd för att få en jättedildo upp i röven när han går förbi alla på sin rad. Det var riktigt kul. :)

Vi joggade igår. Jag, Nilla, Jesper, pappa, Veronica&thekids. Jag orkade faktiskt två varv, var kul :) Vi ska nog jogga imorgon också och på måndag ska, i alla fall jag och Nilla, gå på spinning. Det var längesen jag gjorde det, och det gick sådär den gången. Jag får hoppas att den här gången blir bättre. Spinning är jag tydligen dålig på, men jag svettas ju i alla fall. Det är det viktigaste. :) Men när jag var där förra gången var vi typ 5 stycken, och alla andra var väldigt erfarna. Så jag kände mig utstirrad, jag kunde inte ens hålla styret rätt (håll i mitten när du står upp).
Jaja, vi får se vad som händer. Jag får släpa med någon ännu mindre erfaren, HAHA. Skadeglädje ohja. :)

Idag är far ute på landet med en kompis och mor jobbar natt. Så natten är min, och jag ska göra tacos! På tal om det är det snart dags för lunch. Sen får jag jaga ut mig själv i regnet. Köpa tacos-grejer. Sen får jag se vad jag gör. Vädret drar ner mig, har bara lust att stanna hemma. Usch...

Jaja, det blir väl sol till slut. Som Roland säger; Efter regnet kommer solsken.
Far och jag såg på Torsk på Talinn igår.
Ha det gott, igelkott!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hm, ta med någon med mindre erfarenhet? Micke då! Jesper stenvägrar att spinna, larvigt va?

Men han vet väll att han inte klarar av det!

Jag har joggat ensam, synd om mig vaaaa?

Kram från Moster Nilla

2009-07-11 @ 20:49:19
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0