eye of the tiger

Hallå! Igår lekte jag Rocky på ett Ki-box pass med Nilla!
Det var kul men svårt för en nybörjare som jag. Jag slog och slog, sparkade och sparkade. Knäspark var svårt, det verkar ju så fruktansvärt lätt! Idag har jag träningsvärk i stort sett hela överpartiet av mig själv.
Men det var nog givande, det tror jag nog. Jag får ta och köpa en boxningsäck och handskar att sätta upp ute på landet. Det kan bli kul. Ska prata med mor :D

Jag vill baka bullar med mamma idag, men hon är skeptisk. Förstår inte varför, skitväder så varför inte? Får se hur jag gör. :) Ha en bra dag and I'll see ya later, alligators (brittisk accent). Bye, mates :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Vet en till som har träningsvärk i överdelen av kroppen. Men vi är bäst.

Ps. Jesper vill följa med nästa gång.

2009-07-09 @ 16:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0