8,57 km/h

HEJ ALLA! Hör och häpna, idag har jag joggat 5 km! Nonstop! Helt galet :D
Sen kom jag hem och då väntade dammsugning, disk och matlagning. Och det var tillräckligt mycket disk för mig att ge upp. Jag trodde att jag magen skulle vända sig ut och in genom navelen och skrika mina öron tills mina öron blödde. Så jag tog en skorpa och gick till Ica. Och tacos är ju fruktansvärt gott!

Så nu väntar jag bara på att 102 dalmatiner ska börja på fyran och så ska jag sitta med min fruktsallad (INGET GODIS, HEHEHEHEHEH!) och se den. Sedan blir det vila och sista Harry Potter-boken för allt i världen.

Men hej, kan vi inte ta en tur till landet imorgon, släkt och vänner?! Nilla! Kommentera om det! Ring! Och så bion imorgon. Vilken bra helg egentligen, jag känner mig ganska glad. Fortfarande hög på endorfiner, tror jag. 5 kilometer, helt galet...

Kommentarer
Postat av: Nilla

Gärna för mig, en tur till landet. JAg ska boka biljetterna i morgon så vi hörs!

Kram Nilla

2009-07-25 @ 20:49:45
Postat av: - H*

- damn!

2009-07-25 @ 23:00:44
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Veronica

Skitduktigt gumman!!

Jo, jag är nog på med en sväng till landet men du är väl inte vaken än på många timmar??



Kramis

2009-07-26 @ 09:53:44
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0