vandrande pinnar

Jag gick upp halv nio för att gå stavgång. Och vem hade NÅNSIN trott att det var så jobbigt. Men jag har redan gått över 10000 steg idag och klockan är 13.48. Kan kanske bli en promenad till senare, får se :)

Jag har i alla fall bestämt mig för att sjunga "Over the rainbow" på det praktiska provet. Så får det gå hur det går :)
Och jag tror att jag hittat en bra monolog till De Geer. Jag lägger nog upp den i ett senare inlägg :)
Syrran ska förresten betala en bloggdesigner så nu jävlar. Då ska jag ragga läsare, absolutely!

Jag rekommenderar förresten alla Saltö-älskare att läsa alla böckerna. Jag har snart läst ut den senaste. Viveca Lärn always knows what I like! Yeaaaaah. Vi ses när vi ses. Tack&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0