over the rainbow

KÄRA VÄNNER, NU STÅR MIN FRAMTID OCH KNACKAR PÅ DÖRREN. OCH EN DEL AV DEN LIGGER FRAMFÖR MIG PÅ BORDET!

Jag har fått brev från De Geer & Film&musik! Praktiskt prov 9 och 12 mars.
Film&musik: Sjunga antingen "Over the rainbow" eller "Vem kan segla?". Och en egen låt.
Sedan ska jag läsa en monolog av Jonas Gardell. Helst utantill.
Och så dansa. Dansa... usch.
Och så kanske det blir en intervju också, vet inte faktiskt. 

På De Geer: Vara med på en dramalektion.
Läsa upp en text (max 2 min)
Intervju. :)

OCH SÅ HAR JAG SETT I TAKET LYSER STJÄRNORNA! FÖR FÖRSTA GÅNGEN GRÄT JAG PÅ RIKTIGT TILL EN FILM. Den är värd att se :)

Imorgon är det stavgång som gäller! Första gången jag provar :) Tack &hej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0