stå med mig på kanten så faller vi tillsammans. inte mjäkigt, bara galet coolt.

Hej! Vart tog mina älskade minusgrader vägen och vem önskade tillbaka leran? Det känns inte riktigt bra, va...
Teaterlektioner idag, flera imorgon+dans! Annars så är jag bara stressad. Det är så mycket som bör göras, som måste göras och som folk ber mig att göra!
Imorgon tänker jag i alla fall gymma, plugga spanska och, om det blir tid över, städa! Jag minns inte sist jag bytte mina sängkläder, oktober kanske? Eller sist jag dammsugade..

Det gör mest ont att inte nå dig när du sitter nära
På behörigt avstånd men oändligt långt ifrån
Det värker mest för de som vågar bli kära
Och för de som endast har kärleken på lån

Jag saknar landet på vintern. När det är sådär frostigt och kallt ni vet. <3



Bilder tagna ute vid Bråviken i vintras


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men nu får ju jag dåligt samvete, som stjäl mer av din tid...

Kanske kan hjälpa dej att byta lakan eller så...

2009-12-07 @ 21:48:49
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0