men du om någon borde förstå att man inte gör såhär emot mig

Hej! Jag stack från stan med kort varsel i fredags. Nellie bjöd med mig till hennes land och det är där jag tillbringat min tid den här helgen. Jag har haft så himla mysigt, ni anar inte hur fint landställe hon har. Fast det är väldigt lätt att vända på dygnet. Nu tänkte jag vända tillbaka det, det känns som om man utnyttjar sin tid bättre då.

Än en gång tipsar jag om en fantastisk artist; Melissa Horn!
Det är det enda jag lyssnar på. Hela tiden :)
Hon skriver direkt ur mitt huvud.
Vet ni hur det känns när man känner att man förstörde en hel framtid på grund av ett enda snedsteg? Vet ni hur det känns när man inte är kär, men önskar att man var det i just den där personen? Har ni någonsin avvaktat en romans? Har ni någonsin ignorerat någon för att se om han bryr sig om dig? Har ni någonsin varit äckligt svartsjuk? Har ni någonsin sett varenda sms som en kärleksförklaring och blivit förtvivlad när han helt plötsligt slutar skriva? Har ni gillat någon så mycket, fast inte varit kär?
Am I alone on this one?

Och jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill vara med dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Och jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om någon borde förstå att man inte gör såhär emot mig
Melissa Horn. <3

(Ps. Jag är inte olycklig, bara förskräckligt fundersam och otålig. Sånt ordnar sig med tiden :)


Kommentarer
Postat av: Moster Nilla

Älskade unge

Viär ganska lika du och jag.

Puss

2009-12-28 @ 06:16:18
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Veronica

Skönt att du inte är olycklig!

2009-12-28 @ 12:41:31
URL: http://veronicalundin.blogg.se/
Postat av: Joakim

Jo, alltså du har faktiskt rätt! Men jag liksom tycker det är skönt att vara hemma på juldagen, så jag intalar mig att man måste vara det! ;O hahaha! Men matätande med hänbder är fab! :D

ÄLSKA SATC!! :D

2009-12-28 @ 14:29:29
URL: http://laang.blogg.se/
Postat av: Nellie

ska vi fundera och vara otåliga tillsammans bejb? PUSS PÅ DIG och ett sjukt stort tack för att du följde med till landet. <3

2009-12-28 @ 18:52:25
URL: http://gooddaysunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0