forever

Vilken vacker dag det har varit! Jag älskar frosten, det är så fint! -7 grader var det imorse när jag gick! Underbart, underbart, underbart.

Jag hade spanskaprov idag och hör och häpna; Det var en första fråga där man ska sätta in rätt ord i texten och skit, där svarade jag inte på alla. Men annars svarade jag på varenda fråga! Varenda en!
Hör på den. Och jag fick IG på mitt förra prov (första försöket).
En dröm vore att få VG nu, men det tror jag inte. :)

Annars så är Queen det absolut bästa bandet i världen och dagens låt är;

But touch my tears with your lips
Touch my world with your fingertips
And we can have forever
And we can love forever
Forever is our today
Who wants to live forever?
Who wants to live forever?

Forever is our today

Who waits forever anyway?

Ja, vem vill leva för evigt egentligen? Det måste bli fruktansvärt tråkigt, och speciellt att se alla sina nära och kära komma och gå. Det finns gränser för sorg och lycka en människa klarar av.

Imorgon har vi bara en lektion och sen ska vi ta sprutan! Det ni!
Flera hade blivit sjuka idag efter att de tagit den, och jag vet att jag också kommer att bli det. Men det får det vara värt. Jag blir hellre lite sjuk av vaccinet, än dör av sjukdomen.

Kära vänner, vi hörs när vi ses! Puss och kram <3


Kommentarer
Postat av: Nilla

Men lilla vän, jag blev inte sjuk av prutan så det blir inte du heller Vi kaleredare är starka och smarta.

2009-12-02 @ 22:45:02
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: Veronica

Mina två Anderssonskor blev inte heller sjuka av sprutan så visst fasen klarar du den utan att bli sjuk! Annars är du ju vekare än Havanna o Lithea!

Hi hi!



Duktig du är som pluggar så hårt!

Klart du får VG!

Puss

2009-12-03 @ 14:11:36
URL: http://veronicalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0