what are we suppose to do?

Hejsan! Det har varit "svårt" att uppdatera på ett tag, det känns som om jag haft mycket för mig. Mamma fyllde år igår, grattis grattis.
Vi hade nästan bara underbara teaterlektioner igår, ligger varmt om hjärtat. Idag hade vi ingen sovmorgon och OJ, vilken tid det tar innan vi får lunch. Imorgon har vi sovmorgon, skönt! Fast vi slutar fyra..
Idag slutade vi efter lunch, gött mos!

Idag gick jag på min buss på resecentrum! Hur blev det så? Jag hamnade där.. Nej, men vi följde Linus eller nåt. Ville inte skiljas åt. Jag är sugen på att åka till badhuset, det var så sjukt längesen! Får se om jag hittar några badsugna i min klass imorgon. Vi slutar ju ändå astidigt på tisdagar, why not bada?
Nu måste jag skriva teaterdagbok. Sen behöver jag knappt göra det längre, förrän nästa vecka. Vi har haft hela veckans teaterlektioner nu! Bajs, vill ha mer...
Aja, morgondagens schema i alla fall.
(Ingen Eos på morgonen, vi har den på tisdagar)


Kommentarer
Postat av: moster

OOOO bada och simma motströmms. Kul, vi måste göra det snart.

Nilla

2009-08-25 @ 19:15:34
URL: http://axelsmormor.blogg.se/
Postat av: moster

Hur går det för din far med träningen?

Är det bara rodd som gäller numera?

Nilla

2009-08-26 @ 07:20:28
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0